torsdag 2 september 2010

Bilden har inget samband med texten....


Hej jag ser i kommentatorsfältet att några(nåja 2) saknar min blogg. Jag tackar ödmjukast för det. Skälet till att jag inte skrivit här har nog en del att göra med att jag gått med i den där jädra Ansiktsboken. Fast när det gäller den vet e tusan om den är så kul egentligen. Passar nog inte mig som gillar att strö politiska sarkasmer omkring mig. Jag vet inte heller om jag har någon större lust att hela tiden "gilla" både det ena och det andra. Varför finns det ingen ogillaknapp på FB (OBS skämt) ja det finns ju en del sidor där man skulle önska sig en sådan knapp.
Sen vill man ju inte bli en sån där "Nu är jag på väg till tvättstugan"

JAG GNÄLLER ALLTSÅ ÄR JAG!!!

Skämt åsido det är kul med FB på många sätt har ju fått kontakt med folk från förr...
men jag kommer nog tillbaka hit oxo

kram till dig Tord. Du Singla får förstås lite mer än så....

4 kommentarer:

  1. Ja ja - en grabbkram dåra *S*
    Man kan väl strö politiska sarkasmen på FB oxå.

    Men ärligt talat - det där med att INTE skriva politik i bloggen - var väl det mest korkade du gjort?
    För vad blev resultatet?

    Jo - ingenting - i den bemärkelsen att din blogg dog - tvärdog.

    Eftersom jag är som jag är - dvs inte annat kan än spida mina sk *goda* råd och tips omkring mig så skall du din stackare oxå få ett par:

    Tips 1: Det finns ett (en) ogilla knapp till fajsen, dvs ett litet program som man laddar ner osv. Om du skulle hitta det - så för jösse namn instalera det inte eftersom det innehåller ett virus.

    Tips 2: Länka din blogg till fajsboken o bara sprid din politiska galla, tror det skulle bli rejäl fart på både det ena och det andra.

    Är iofs övertygad om att du känner till de 2 tipsen ovan redan - men hellre överflödig information än ingen alls.

    Det sista var med undertonen att hellre politik i bloggen än en tyst blogg om du av ovan sats skulle missa det djupa budskapet.

    Ser fram emot mer inlägg.

    Kram / men nån jävla puss får du fan inte!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen Tord!!!!
    Kanske kommer jag att länka bloggen...

    SvaraRadera
  3. Hej Vinön...kul att se att du är på banan igen...med bloggen...har faktiskt också undrat vart du tagit vägen med ditt skrivande:-)))
    Gör som Tord skriver...länka din blogg till FB...jag har två bland mina "vänner" där som är politiskt aktiva och som alltid försöker påverka sin omgivning med sin syn utav saken....som dock INTE är min:-)))
    Ha det gott/A

    SvaraRadera
  4. Hej K.....Härligt att se dig här igen....FB kan ju vara det du gör det till ... eller hur???...o precis som du säger man behöver inte...gilla :)))..Kul är det att se dig här iaf:)))...En P&K från mig till dig/Singla

    SvaraRadera