onsdag 2 juni 2010

Telia min vän...

Har precis som Thord haft och har fortvarande problem med min teliaanslutning. Passar på att skriva nu när det verkar vara ett litet hål in i cyberrymden(hoppas jag). Kände att jag var tvungen att skriva att man har tagit tillbaka beskedet om att stänga konsthallen i Göteborg(se förra inlägget. Det var många som blev förbannade och ibland lönar det sig uppenbarligen. Särskilt ett valår och sossarna har nog inte råd med mer betong i häcken och karuseller har vi redan så vi klarar oss.
Fantastisk sommardag har vi haft idag trots att Aftonbladets rubrik skrek ut att den börjar i morgon...fast de har ju haft fel förr.
Var ute vid havet i dag och bara njöt...min jobbarkompis tog sig ett dopp i det 12gradiga vattnet. Men jag väntar nog några dagar i alla fall..

"De dödades fast de inte var palestinier" säger en 7 årig flicka som bor i Gaza förvånat.
Jag antar att det säger något om hur det är att växa upp där.

Ha det/Vinön

2 kommentarer:

  1. Hej K....gör slut med telia:)))...Så bra att konsthallen får finnas kvar....Att växa upp leva o bo i Gaza...det kan beskrivas som helvetet på jorden...o Israels makthavare..borde skämmas regelt...just nu har jag inga ord för Israels övergrepp...men jag protesterar förstås ... P&K/I

    SvaraRadera
  2. Telia är en komplicerad relation. Hon krånglar mycket men ställer dock alltid upp när jag behöver henne....P&K/Vinön
    Vi ses om en stund!

    SvaraRadera