torsdag 19 november 2009

Dagens blaj...

Idag har dottern och jag ätit en grön Lasagne med lax som en av mina arbetskamrater gjorde. Tittade in på en annan enhet än den jag själv arbetar på precis innan jag slutade och hon skickade med mig resterna hem. Fantastiskt gott jag måste be om receptet i morgon.....

Efter maten åkte jag och dottern till återvinningscentralen med gammalt och skrymmande skräp. Handlade lite så vi har mat hemma på söndag när vi kommer hem igen. Hon från Halmstad och jag från Stockholm....

Ha det Vinön

5 kommentarer:

  1. Lasagnen vill jag gärna bli bjuden på...låter som jättegott.....titta in på Z blogg:)...vi ses i morgon....puss & kram I

    SvaraRadera
  2. Blev bjuden på en sådan lasagne av grannen en gång - oxå gårdagens rester - men blev rejält magsjuk. 48 timmar som man inte kunde gå längre än 5 meter från muggen.
    Nu kan jag inte ens se på grön lasagne eller lax utan att ...............

    SvaraRadera
  3. Önskar dig och Inger en riktigt trevlig helg i Stockholm:-)Kram/A

    SvaraRadera
  4. Ja du Tord...när man läser din blogg ser verkar det som du ofta är osams med maten..:)

    SvaraRadera
  5. Tack A...och trevlig ska vi ha...:)

    SvaraRadera