tisdag 10 november 2009

Inte mycket till skrivklåda på ett tag..

Har inte haft så mycket lust att skriva på ett tag...inte så mycket tid heller. Men det vänder nog om jag känner mig själv rätt.
Jag tackar för och uppskattar de kommentarer jag fått även om jag inte svarat. Ska försöka bättra mig....jag lovar.

Det är ju val om ett år och SD är ju på offensiven......Här är nåt att reflektera över tills det är dags att rösta....jag tänker ibland jämföra det Åkesson säger med hur det kan bli i verkligheten om hans tyckanden slår igenom i vårt demokratiska land.....


Religiös fundamentalism
Det är mycket få personer bland invandrare som är religiösa fundamentalister i den meningen att de vill tvinga religionen på andra som SD påstår. Sverigedemokraterna står ju för en del av det tvånget när man vill att skolavslutningar ska äga rum i kyrkan.


Ha det Vinön


2 kommentarer:

  1. SD tvång när det gäller att ha skolavslutning i kyrkan tycker du inte om....förstår jag...men jag tycker att det är vackert med skolavslutning i kyrkan....men jag tycker inte om tvång;)där är vi överens......Kram I....

    SvaraRadera
  2. Ja Inger jag kan förstå dig fast tvång blir det för de som inte tror....min åsikt är att skolan ska vara sekulariserad vi har ju trots allt skilt kyrkan från staten i religionsfrihetens namn....Puss från mig till dig. K

    SvaraRadera