måndag 26 april 2010

Vado a dormire adesso

Idag har vi flyttat hela vår arbetsplats. Tre fulla lastbilslass...så nu är jag trött. Ingen politik idag...tänker inte ens titta på nyheterna utan tänker gå och lägga mig så fort det blir mörkt...ska bara ringa en Speciell först...och i morgon blir det teater med dottern. "Hantverkarna" på Göteborgs stadsteater. Det är tydligen en pjäs i ropet eftersom den spelas lite överallt i Sverige nu. Fast den är dansk.
Jag bara förhöra dottern på italienska verb först..och i morgon arbetar jag på en ny plats
Chiao/Vinön

4 kommentarer:

  1. Hej K...visste inte att du kan italienska:))...den Speciella är fortfarande vaken...men nu ska sängen snart få sällskap....hoppas att Hantverkaren är bra..o att ni får en bra kväll tillsammans i morgon..En godnattkram till dig från mig/I

    SvaraRadera
  2. Hej Vinön...att flytta är väldigt jobbigt, samtidigt är det lite kul, med förnyelse...hoppas nu det blir en fin ny arbetsplats, att trivas på:-)
    Ha det gott/A

    SvaraRadera
  3. Hallå I...imorgon du!!!P&K/Vinön

    SvaraRadera
  4. Hej A Jo jobbigt är det men kul eftersom vi får mer ändamålsenliga lokaler. Fast det är fullt med hantverkare som går där och grejar..fast de verkar inte fullt så galna som i gårdagens pjäs...Ha det/Vinön

    SvaraRadera