onsdag 24 mars 2010

Valår i år...

Eftersom Sverigedemokraterna sedan länge har en taktik som går ut på att bombardera alla kommentatorsfält i dagstidningarna så att det kan verka som om hela sveriges folk tycker som dem så fort det är en artikel om invandrarfrågan. Kolla vilken dagstidning som helst så är kommentatorsfältet nerlusat med på gränsen till rasistiska kommentarer.
Taktiken är alltså att dränka de mer sansade kommentarerna.
De är skickliga på att inte gå över gränsen eftersom tidningarna brukar rensa bort de grövsta övertrampen. Nu ger de sig in på facebook och Twitter också. Även Youtube är nerlusat av videor med deras grumliga retorik.


Jag tycker inte att de ska få stå oemotsagda därför har jag lagt in knappen till vänster här på bloggen...

Hej svejs/Vinön

3 kommentarer:

  1. När du för ett tag sedan skrev något om att inte skriva så mycket politik i bloggen, så tyckte jag det var tråkigt. Men ........ tack o lov ...... så var det som ett nyårslöfte, man glömmer det fort och gärna.
    Det är sällan fel att ändra sig *S*
    Ser gärna mer av dessa skarpsynta inlägg.
    Ha D Gött!

    SvaraRadera
  2. Tack Tord..Ja man är ju den man är. Jag drömmer ju om att klara av attskriva mer personliga inlägg också...fast det här med politiken är väl en del av min person också...:)Vinön

    SvaraRadera
  3. Bara klurar på om du sett Lex Alonzo, verkar vara något åt ditt smakhåll.
    TV8 Lex Alonzo
    Elr. http://www.tv8play.se/

    SvaraRadera